ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Usunięcie drzew lub krzewów dla właściciela gruntów

Szczegóły informacji

Usunięcie drzew lub krzewów dla właściciela gruntów

Wydział: Ochrona środowiska

Ogłoszono dnia: 2003-08-01 09:36:48

Wymagane Dokumenty

Referat Ochrony Środowiska Rolnictwa i Melioracji
Usunięcie drzew lub krzewów dla właściciela gruntów
 
Podstawa prawna:
  • art. 47 lit. e ust. 2 art.47g ustawy z dnia 16.10.1991 r. o ochronie przyrody (Dz. U nr 99 z 2001 r. poz. 1079 z późn. zmianami) Podstawa prawna
I. Wymagane dokumenty
 
Dostarczane przez stronę: wniosek o wydanie pozwolenia na wycinkę drzew
 
Pozyskiwane przez UM w Kietrzu: protokół z wizji lokalnej
 
II. Opłata skarbowa: brak
 
III. Termin udzielenia odpowiedzi: 1 miesiąc
 
IV. Jednostka odpowiedzialna: Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Melioracji
 
V. Tryb odwoławczy: brak
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc Data wytworzenia informacji: 2003-08-01 09:36:48
Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc Data wprowadzenia do BIP 2003-08-01 09:36:48
Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc Data udostępnienia informacji: 2003-08-01 09:36:48
Osoba, która zmieniła informację: Zuzanna Świerc Data ostatniej zmiany: 2003-08-01 11:36:48
Artykuł był wyświetlony: 168 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu