ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Drukuj informacjęSprawa: Zameldowanie/wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Zameldowanie/wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Wydział: Ewidencja ludności

Ogłoszono dnia: 2003-07-31 14:01:15

Wymagane Dokumenty

Zakres:
  • zameldowanie na wniosek strony w drodze decyzji administracyjnej,
  • wymeldowanie z pobytu stałego na wniosek strony lub anulowanie zameldowania w drodze decyzji administracyjnej.
Miejsce złożenia dokumentów:
Urząd Miejski w Kietrzu – sekretariat.
Dokumenty dostarczane przez wnioskodawcę:
  • wniosek o zameldowanie na pobyt stały,
  • kserokopia tytułu prawnego do lokalu (oryginał do wglądu),
  • wypełniony druk meldunkowy zgłoszenie pobytu stałego.
W przypadku wymeldowania:
  • wniosek o wymeldowanie z pobytu stałego lub wniosek wskazujący, że wymeldowanie zostało dokonane wadliwie,
  • kserokopia tytułu prawnego do lokalu (oryginał do wglądu) oraz inne dokumenty potwierdzające fakty opisane w podaniu, np. sentencja wyroku rozwodowego, wyrok orzekający eksmisję.
Wynik sprawy – sposób załatwienia:
Wydanie decyzji administracyjnej.
Termin – czas trwania sprawy:
W ciągu 2 miesięcy od daty wszczęcia postępowania.
Opłata skarbowa:
  • opłacie skarbowej podlega podanie – w wysokości 5,- zł,
  • za każdy załącznik 0,50 zł.
Uwagi:
  • od decyzji służy stronom prawo złożenia odwołania do Wojewody Opolskiego w Opolu w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji. Odwołanie składa się za pośrednictwem Burmistrza Kietrza,
  • odwołanie podlega opłacie skarbowej w wysokości 5,- zł.
Podstawa prawna:
  • ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (Dz. U. Nr 87poz. 960 z 2001 r. z późn. zm.),
  • wyrok Trybunału Konstyt. z dnia 27.05.2002 r. sygn. akt K 20/01 (Dz. U. Nr 78 poz. 716),
  • ustawa z dnia 09.09.2000 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 86 poz. 960 z 2000 r. z późn. zm.),
  • ustawa z dnia 14.06.1960 r. – Kodeks postępowania administracyjengo (Dz. U. nr 98 poz. 1071 z 2000 r. z późn. zm.)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Miejski w Kietrzu
Osoba, która wytworzyla informację: Zuzanna Świerc Data wytworzenia informacji: 2003-07-31 14:01:15
Osoba, która odpowiada za treść: Zuzanna Świerc Data wprowadzenia do BIP 2003-07-31 14:01:15
Wprowadził informację do BIP: Zuzanna Świerc Data udostępnienia informacji: 2003-07-31 14:01:15
Osoba, która zmieniła informację: Zuzanna Świerc Data ostatniej zmiany: 2003-07-31 16:01:15
Artykuł był wyświetlony: 173 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu